تابلو ها و اکسسوری های آیینه


تابلوی آیینه کاری
تابلوی آینه کاری

 اهمیت اکسسوری در دکوراسیون

اکسسوری آیینه

تعریف اکسسوری

اکسسوری، در واقع عناصر مکملی هستند که در دکوراسیون به کار می روند و باعث زیباترشدن فضای داخلی خانه می شوند. طبق تعریفی که طراحان دکوراسیون برای اکسسوری دارند، آن ها را در دسته بندی ملزومات اصلی و عناصر کلیدی خانه قرار نداده اند. بنابراین عدم وجود آن ها ضربه بزرگی را به دکوراسیون داخلی وارد نخواهد کرد؛ اما بهتر است از اکسسوری ها در خانه استفاده کرد. این عناصر موجبات زیبایی خانه را فراهم کرده و باعث جلب توجه افراد به دکوراسیون خانه می شود.

جایگاه اکسسوری ها

در واقع استفاده از اکسسوری ها در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی، به عادتی تبدیل شده است که اکثر صاحب خانه ها و طراحان دکوراسیون به آن دچارند. اکسسوری ها در آشپزخانه، اتاق خواب ها، سالن پذیرایی، راهروها، سرویس های بهداشتی و هرجایی که فکرش را بکنید استفاده می شود. برای مثال، یکی از اکسسوری ها پرطرفدار و جذاب در دکوراسیون داخلی، تابلو است. تابلوهای دیواری وسایلی هستند که قابلیت تغییر حس و حال یک محیط را داشته و از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. از تابلوهای دیواری در تمام نقاط خانه می توان استفاده کرد و اکسسوری های آیینه از جمله اکسسوری های پرکاربرد می باشد.

آینه ها در خانه های جمع و جور، یک نعمت بزرگ هستند. این اکسسوری ها خانه را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهند و باعث بازتاب نور در سرتاسر محیط و روشن تر به چشم آمدن فضای داخلی می شود. در کنار این مورد، آینه ها جنبه کاربردی نیز برای بسیاری از افراد داشته و می تواند از این جهت نیز مورد توجه قرار بگیرد. عدم وجود آینه در یک خانه موجب به هم ریختن کلی دکور نمی شود اما خانه ای که در آن آینه وجود نداشته باشد، همانند انسانی است که چشم ندارد. آینه ها نقش مهمی را در خانه ایفا می کنند و به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این عنصر به درستی استفاده نمایید. همچنین شما می توانید جهت خرید اکسسوری های آیینه و انواع تابلوهای آیینه کاری با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما بهره مند شوید .

اکسسوری آینه کاری

صندوق جواهرات مزین به هنرآینه کاری

نقاب مخصوص آیینه کاری
صندوقچه آیینه کاری
صندوق آآینه
صندوق آیینه

صندوق آیینه برای جواهرات

قابلیت اجرا در سایزهای مختلف
اثر محمد حسین عبداللهی

طراحی و ساخت تخصصی تابلوهای آیینه

Date:
October 24, 2021

آیینه کاری طرح گره چینی

نماد شرکت طرح قاجاری

تماس با ما