آیینه کاری سه بعدی و مجسمه های آیینه


مجسمه هیچ آیینه کاری
سایت جامع هنر آیینه کاری

طراحی و اجرای تخصصی

خلاقیت و آفرینندگی در هنر و معماری نوعی فعالیت جهت یافته است؛ به این معنا که هنرمند یا معمار در جهت ایجاد طرح به صورت سازماندهی شده و هدفمند تلاش میکند.بی شک واضح است که این فعالیت با همه سازمان یافتگی اش به تنهایی طرح و ایده محسوب نخواهد شد مگر اینکه معمار یا هنرمند ابتکار را به عنوان یک چاشنی قوی مد نظر داشته باشد و به مدد آن طراحی کند،چرا که طراحی بدون ابتکار غیر ممکن است. نیروی هنرورانه ذهن آدمی نیرویی زاینده است و همین زایش و خلاقیت وجودی هنرمند، تاریخ هنر را شکل داده و می دهد.
محمد حسین ملاعبدالهی
محمد حسین ملاعبدالهی
آیینه کاری سه بعدی
آینه کنسول خاص
آیینه کنسول

آیینه کنسول سه بعدی

مکان مناسب برای قرارگیری قاب آینه و کنسول در خانه، پذیرایی است. انتخاب پذیرایی برای قرارگیری المان آینه باعث می‌شود چیدمان خانه شما لوکس‌تر و محیط زیبایی را برای پذیرایی از مهمانان ایجاد کند.

در این پروژه بنا به درخواست مشتری یک طراحی ایتالیایی کلاسیک برای سالن پذیرایی در نظر گرفتم که با توجه به فضای سالن با استفاده از نقوش هندسی و برجسته میزان شکست نور را افزایش دادم . و ایده پردازی و خلاقیت در سبک طراحی باعث ایجاد یک اثر بی نظیر شد .

آیینه کاری تندیس  هیچ
هیچ استاد تناولی مزین به هنر ایینه کاری
آیکون دوربین دوچشمی

مجسمه هیچ

توضیحات اثر

هیچ‌های پرویز تناولی، همچون دیگر مجسمه‌های او، برآمده از نگرش هنرمند به سنت هنر گذشته ایران است .

مجسمه «هیچ» در عین هیچ بودن، دریایی از معنی و تصویر است. جمیع اضداد است، پارادوکسی کامل. حتی در وجهی دیگر، نوعی هنر مفهومی از آن زاده می‌شود. هنر مفهومی در بستر واپسین جریان‌های مدرنیسم، در نخستین مراحل شکل‌گیری، در اساس از عنصر زبان و ساختار واژه سرچشمه می‌گیرد و در انواع بازی‌های زبانی نمود می‌یابد. با این حال شاید بتوان گفت آن‌چه که واژه‌پردازی تناولی را از جریان کانسپچوال غرب دور کرده، فقدان مبانی نظری کافی در پدیدارشناسی هنر ایرانی است.

گوی آیینه کاری

گوی آینه ای | توپ آینه ای | گوی  دیسکو

پروژه کشور قطر شهر دوحه – فستیوال

گوی آیینه کاری
گوی آیینه کاری
Horse statue
طراحی و اجرای تخصصی ساخت مجسمه های سه بعدی آیینه 

پیشرفت انسان در زمینه درک هنری ، همراه با پیشرفت علم و راه یافتن مفهوم زمان در معماری ،
هر دو هنر را به سوی نوعی انتزاعی تر و ساده تر و احیانا نخبه گراتر می کشاند؛
معماری به مشابه ماشینی است که در آن زندگی روزمره ما رخ می دهد.
دیگر حتی به تزیینات هم نیازی ندارد و مجسمه تنها بیانی کاملا مشخص از درک هنرمند مجسمه ساز درباره موضوعی است،
یا حتی از این هم فراتر می رود و تنها بیانگر احساس وی در یک لحظه است.
دیگر مجسمه محتاج واسطه ای به نام معماری نیست تا تاثیر خود را بر مخاطب بگذارد.
هر گاه این دو با یکدیگر برخورد دارند، تقابل آنان کاملا محترمانه است.

 اسب آینه کاری
اسب آینه کاری
مجسمه آیینه کاری اسب
تندیس اسب آینه کاری

مجسمه اسب آیینه

زیبایی و جذابیت محیط اطراف ما می تواند تاثیر زیادی در روح و روان ما بگذارد. از این رو باید برای طراحی دکوراسیون و زیباسازی محیط اطرافمان، از وسیله های متنوعی استفاده کنیم. یکی از وسیله هایی که نقش مهمی در دکوراسیون انواع محیط ها دارد، مجسمه است.

یکی از اساسی ترین تفاوت مجسمه مدرن با مجسمه سنتی، موادی است که برای ساخت آنها استفاده می شود. مجسمه های امروزی از مواد متنوع تری ساخته می شوند. این مواد علاوه بر اینکه استحکام بالایی دارند، سبک تر بوده و هنرمند با خلاقیت بیشتری می تواند روی ساخت مجسمه تمرکز کند.

ECOSYSTEM

Positive growth.

Nature, in the common sense, refers to essences unchanged by man; space, the air, the river, the leaf. Art is applied to the mixture of his will with the same things, as in a house, a canal, a statue, a picture.

But his operations taken together are so insignificant, a little chipping, baking, patching, and washing, that in an impression so grand as that of the world on the human mind, they do not vary the result.

The sun setting through a dense forest.
Wind turbines standing on a grassy plain, against a blue sky.
The sun shining over a ridge leading down into the shore. In the distance, a car drives down a road.

Undoubtedly we have no questions to ask which are unanswerable. We must trust the perfection of the creation so far, as to believe that whatever curiosity the order of things has awakened in our minds, the order of things can satisfy. Every man’s condition is a solution in hieroglyphic to those inquiries he would put.

تماس با ما